Nabízené služby

Služby

Předimplementační analýza

postup.png, 34kB

1. Požadavky klienta

V této fázi nám klient předloží všechny požadavky a nápady, které by rád realizoval. Popíše nám svou představu o celkovém řešení.

2. Analýza požadavků klienta

K jakému účelu bude zařízení sloužit? Kde bude umístěno? Kdo ho bude obsluhovat? Bude obsluha používat rukavice? Bude potřeba eliminovat nepříjemné odlesky z osvětlení? Tyto a mnoho dalších otázek nám pomohou rozhodnout, zda vybrané řešení bude splňovat požadavky, které očekáváte.

3. Schválení technického řešení

Představení návrhu řešení klientovi, následné doladění detailů a odsouhlasení realizace.

4. Finální řešení

V této fázi dochází k samotné výrobě, instalaci u klienta a předání díla.



Servisní podpora

on-site servis

ON-SITE

cena na vyžádání

Výjezd servisního technika k zákazníkovi při poruše na zařízení. Garance zprovoznění nejpozději do 24 až 72 hodin.

profylaxe

PROFYLAXE

cena na vyžádání

Kontrola funkčnosti zařízení, jeho vyčištění a případná výměna drobných součástí, jako jsou například filtry klimatizace a těsnění.

helpdesk

HELPDESK

zdarma

Na všechny námi prodáváné produkty nabízíme telefonickou podporu uživateli. Tato služba je dostupná pouze v pracovní dny v pracovní době.